Obserwatorzy

piątek, 18 marca 2016

Biżuteryjnie :)

Hej!

Dziś zamiast pokazać Wam kartki wielkanocne (których nie lubię i właśnie piszę posta w przerwie przy tworzeniu) pokażę coś, co zrobiłam z okazji Dnia Kobiet od pewnego młodzieńca dla pań przedszkolanek.
Panie są trzy, więc i podarunków było trzy.
Zdjęcia tylko częściowo mi się zachowały, ponieważ córka je.....usunęła.
Potrzebowała miejsce na ważny film.

Pudełeczka, zamykane jak książka, były bardzo podobne do siebie.

Kaboszony wykonałam osobiście z serwetki.
W tym przypadku nie ma zdjęcia z zewnątrz:


 Tutaj kaboszon również wykonałam sama z serwetki, ale nie mam zdjęcia całej zakładki :)



Tu na szczęście jest komplet, a za kaboszon posłużył mi badzik z Lemoncraft :)



Biżuterię wykonywałam po raz pierwszy i mam nadzieję ostatni, chociaż robi się ją fantastycznie!
Jedyne, co mnie zachwyciło to zakładka do książek, na razie niedostępna w moim ulubionym sklepie  z koralikami, ale jeśli się pojawi....

A teraz wracam do kartek wielkanocnych.
Może uda mi się coś wymyślić :)

Pozdrawiam serdecznie,
Art Soul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz