Obserwatorzy

środa, 9 września 2015

power of a smile :)

Cześć!

Dość długo zastanawiałam się 
co dla Was przygotować na dzisiejszą inspirację i....
nic nie wymyśliłam, poddałam się i czekałam na to, żeby pomysł sam się narodził... najczęściej okazuje się to najlepszym rozwiązaniem :)
...długo czekać nie musiałam! pomysł w pewnym sensie "przyszedł" do mnie :) a no tak! często gęsto słyszę "masz! może coś z tego zrobisz?!" :) przyznam się, że lubię takie sytuacje a tym razem baaaardzo mi się spodobało to co otrzymałam zwłaszcza, że od razu wiedziałam co z tym zrobię :)
Przygotowałam więc ramkę trosze przypominającą shadow box... lub na odwrót ;) 
Jedyna rzecz jaką musicie mi dziś wybaczyć to zdjęcia - sprzęt kompletnie nie chce współpracować! (chyba czuje już, że niedługo będzie wymieniony na lepszy model) ;)

i tak oto kawałek drewienka zmienił się w fajną pamiątkową ozdobę na moje biureczko :)

Pozdrawiam Was cieplutko! 
Ela

p.s. przyznam się, że w domu ta praca dostała ksywkę - telewizorek ;)

1 komentarz:

  1. znowu "coś z niczego", super! Ty to masz świetne pomysły na niebanalne, piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń