Obserwatorzy

niedziela, 5 lipca 2015

Misiowe podziękowanie :)

Hej!
Bardzo lubię taką pogodę, bo nareszcie nie marznę!
A uwierzcie na słowo, że nawet przy 25 stopniach potrafię zsinieć z zimna :)
Taki mój urok....

Ale dzisiaj nie o tym!
Dzisiaj pokażę Wam karteczkę zrobioną jakiś czas temu...
Ale nie tak dawno.
Użyłam papierów Lemoncraft i grafiki Janet.
Pudełko, moja najnowsza miłość, z Crafty Moly.
Ela, Ty wiesz.....
Karteczka skradła moje serce i mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu.









Pamiętajcie o naszym WYZWANIU !
Zapraszamy do udziału :)

Życzę Wam pięknych słonecznych dni przez całe wakacje!!!
I słońca w sercu przez cały rok!

Pozdrawiam,
Art Soul.

1 komentarz:

  1. jest śliczna, słodka i urocza!!! a grafika idealnie pasuje do tych papierków

    OdpowiedzUsuń