Obserwatorzy

środa, 13 maja 2015

dla Mamy

hej hej!
ten dzień nie rozpoczął się dla mnie zbyt pozytywnie, ale wszystkie złe emocje, całe złe samopoczucie gdzieś sobie "odeszło"... i mam nadzieję, że już nie wróci! :) co w związku z tym...a no stwierdziłam, że w pierwszej kolejności zrobię sobie kawkę ;) i zaprezentuję Wam to co na dziś przygotowałam a mianowicie karteczkę :) no tak, ciągle coś wymyślam, kombinuję, próbuje nowych technik...a dziś po prostu kartka, nie taka byle jaka bo dla mojej Mamy :) z moimi kwiatami oczywiście :)






Z pewnością też jesteście w trakcie przygotowywania karteczek dla swoich Mam w związku z tym owocnej pracy życzę! Jestem przekonana, że będą najpiękniejsze! :)
Pozdrawiam Was cieplutko! / bo u mnie już lato ;) /
ScrapElka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz