Obserwatorzy

środa, 25 marca 2015

mediowo

za oknem deszcz...kapie, chlapie... pomyślałam pochlapie i ja :)
Mój kolejny pierwszy raz! Tym razem - canvas
Dziś krótko i na temat ponieważ mam tendencję do roooozpisywania się :) 
Osobiście uwielbiam czytać kiedy opisujecie jak i dlaczego powstała Wasza praca, ja dziś jednak nie będę tego robić ponieważ jestem totalnym laikiem w tej technice. Wolałabym nie chwalić się ile razy przyklejałam, odklejałam, chlapałam i wycierałam :)

Stworzyłam więc canvas o dość niewygodnych rozmiarach, ale tylko takim dysponowałam.
Jak na pierwszy raz myślę, że nie ma to znaczenia.
Ważne! żeby się bawić i próbować. 
W pracy użyłam oczywiście gesso, pasty strukturalnej, mikrokulek, delikatnych błyszczący drobinek (które mam nadzieję wypatrzycie na zdjęciu), mgiełek oraz kilku elementów dekoracyjnych.





Mam nadzieje, że moje inspiracje 
zachęcają Was troszkę do próbowania nowych technik, nowych form :)

Pozdrawiam Was cieplutko! :)
ScrapElka


2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba!!! zdecydowanie masz talent do mediowania...super!

    OdpowiedzUsuń
  2. można powiedzieć, że pierwsza poważniejsza próba, ale drugie tło mediowe pod prace już się suszy ;)

    OdpowiedzUsuń